יום ראשון, 30 במרץ 2014

קונים או שוכרים דירה? חשוב לעדכן את חברת החשמל

ניתן להתעדכן באפליקציית חברת החשמל


בתל אביב ובאזור המרכז בכלל תחלופת הדיירים בדירות היא גבוהה.
כדי להימנע מגרירת חובות, ריביות, התראות וניתוקים בשל חובות של הדייר הקודם, לפני שנכנסים לדירה חדשה, כדאי:
  • 1.       לבצע בדיקה לגבי מצב חשבון החשמל  - בין אם משכירים את הנכס ובין אם קונים אותו.
  • 2.      כדאי לברר מול מרכזי השרות 103 את "היסטוריית החשמל" בדירה – האם המונה נקרא או בוצעו הערכות, האם שולמו כל החשבונות, האם קיימים חיבורים בלתי חוקיים לחשמל וכו'.
  • 3.      חשוב שחשבון החשמל יופיע על שמכם ולא על שם הדיירים הקודמים.  


הליך החלפת שם בעל החשבון הינו הליך מהיר ופשוט

·       אתרו את המונה של דירתכם – אם לא ידוע לכם מהו המונה שלכם, נתקו את כל מכשירי החשמל בדירה – ואז המונה לא זז. ככל שתוסיפו מכשירים למערכת – המונה ינוע מהר יותר (הפעלת מזגן מאוד טובה לבדיקה זו)
·       בידקו את קריאת המונה המופיעה במונה החשמל של דירתכם ביום כניסתכם לנכס. כדאי שהבדיקה תעשה בנוכחות הבעלים או הדייר הקודם.
·       פנו לחברת החשמל באמצעות אתר האינטרנט, או באמצעות טלפון למרכז השירות 103(גם מטלפונים סלולריים), ומסרו את הנתונים הבאים:
  • מספר החוזה )מופיע בחלקו העליון של חשבון החשמל(
  • מספר המונה(כתוב בחשבון החשמל וגם על המונה עצמו)
  •  קריאת המונה העדכנית (המופיעה בצורה ברורה בספרות הדיגיטאליות המשתנות)
  • הפרטים המלאים שלכם  - שם,  מספר תעודת זהות,  ומספר טלפון - ואנו נדאג לטפל בפנייתכם.

·       החלפת השם כרוכה בתשלום של 8.15  )כולל מע"מ). החיוב יופיע בחשבון החשמל הראשון שישלח לכתובתכם.

שימו לב: העברת קריאת מונה בלבד אינה מספיקה. חשוב וכדאי לכם להחליף את שם הצרכן ולהעביר את חשבון החשמל על שמכם!


במעמד החלפת שם הצרכן – תוכלו גם להצטרף לחשבונית במייל – ולקבל את כל החשבונות שלכם ישירות למייל וכמובן להצטרף להוראת קבע לתשלום חשבון החשמל – באמצעות כרטיס אשראי או חשבון הבנק.

עוזבים דירה?

בעזיבת דירה חשוב לערוך סיום חשבון – כדי שלא תחויבו על הימים בהם אינכם נמצאים עוד בדירה.
יש להתקשר למרכז השירות 103 (או באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל) ולספק מידע אודות מספר החוזה, מספר המונה, כתובת ושם הלקוח כולל קריאת מונה עדכנית לרגע העזיבה.
שימו לב: באם לא תבצעו סיום חשבון – אתם עלולים לגרור עמכם חובות של הדיירים שמחליפים אתכם, במידה ואלו לא ביצעו החלפת צרכנים כדנרש!

בכל עת תוכלו להתעדכן במצב חשבונכם ולערוך תשלומים באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל, אפליקציית חברת החשמל בטלפונים הסלולריים וכמובן במרכזי השירות 103 של חברת החשמל.





אין תגובות: