יום ראשון, 26 ביוני 2016

אני מרגיש מצוין מהיחס ההוגן והחברי שאני מקבל

 הוא התחיל בעבודה בחצי מישרה, ולאחר כחצי שנה כבר עבר למשרה מלאה בחברת החשמל. עמית ליבה, עובד בעל צרכים מיוחדים מתאר חוויה חיובית ומרגשת בכל הנוגע להעסקתו בחברה: " אני שמח שאני קם בבוקר ויש לי מקום עבודה מסודר עם כל התנאים הסוציאליים". פוסט זה מפורסם במסגרת שבוע האחריות החברתית בישראל לקראת פרסום דירוג "מעלה", להערכה והטמעה של מחויבות חברתית בארגונים


עמית ליבה*




לפני כחמש שנים קיבלתי הודעה ממנהלת ההשמה שלי בניצן אונים, שאני משובץ לעבודה בחצי מישרה בחברת החשמל  - בתחנת הכח רידינג  - במחסן טורבינות גז.

התקבלתי בצורה יפה על ידי מנהל המחלקה, מר אמנון אדוד,  וראש המדור מר אביחי זיתוני.  מהם קיבלתי הסבר מה תפקידי במדור ומה המטלות שלי.
כיוון שבמסגרת שירותי הצבאי שירתי במחסן במצל"ח צריפין בהתנדבות משך שלוש שנים, העבודה הייתה מוכרת לי .
לאחר תקופה של כשנה וחצי, ובלחץ הממונים עלי, קיבלתי אישור לעבוד במשרה מלאה – עובדה ששימחה אותי מאוד.

עיקר עיסוקי בחברת החשמל היא עזרה שוטפת למספר גורמים במחלקה שלנו.

לפני כחודש הוחתמתי על חוזה העסקה לא הגבלת זמן מאוד שמחתי והתרגשתי שהפכתי להיות חלק ממשפחת חברת החשמל.

אני מרוצה מאוד מהיחס שאני מקבל מהממונים עלי ומהעובדים במחלקה, דבר שגורם לי למוטיבציה גבוהה ורצון תמידי לעזור.
אני מרגיש מצוין מהיחס ההוגן והחברי שאני מקבל מכל הסובבים אותי בעבודה כולל מנהל היחידה מר ארז דאלי ומהיחס שאני מקבל ממחלקת כוח האדם, הביקורים והשיחות שהם עורכים איתי.
אני שמח שאני קם בבוקר ויש לי מקום עבודה מסודר עם כל התנאים הסוציאליים.
אמשיך לתרום ולעזור ככל שיבקשו ממני תמיד ברצון ובחיוך . עם גברת ורדה ששון .
אני שמח שאני קם בבוקר ויש לי מקום עבודה מסודר עם כל התנאים הסוציאליים
אמשיך לתרום ולעזור ככל שיבקשו ממני תמיד ברצון ובחיוך .



·     *   עמית ליבה, עובד חברת החשמל במחלקת אחזקה מכנית דרום. 

אין תגובות: