יום שלישי, 21 ביוני 2016

לא לדאוג - לכולם יהיה חשמל!

בימים הקרובים תושבת מערכת ניהול הלקוחות בחברת החשמל - זאת עקב העלאתה של מערכת חדשה, שתשפר את שירות הלקוחות בחברת החשמל. לקראת העלאת המערכת, ובעקבות שאלות שעלו, ריכזנו שאלות ותשובות שיסייעו במתן מענה בסוגיות, שעלולות לעלות:



1. האם בזמן השבתת מערכת המיחשוב של שירות הלקוחות יהיו הפסקות חשמל?

מערכת המיחשוב לא אמורה להשפיע בכל דרך על אספקת החשמל. במקרה של תקלה- אתם מוזמנים לפנות למרכז השירות 103 בטלפון והם ידאגו לטפל בתקלה. 


2. האם בימי הורדת המערכת מרכז השירות 103 לא עובד?

לא. מרכזי השירות 103 עובדים כרגיל ונותנים מענה 24 שעות ביממה כל הימים - זאת בנושאי תקלות בלבד ופתרונן.

3. למה מרכזי שירות 103 נותנים מענה בימים אלה רק בנושאי תקלות?

בימים אלה אנו מחליפים את מערכת שירות הלקוחות. המערכת הזו מאפשרת ניהול של תשלום חשבונות, מעקב אחר תשלומים, החלפת לקוחות בדירה ועוד. - ובעצם כל פעולה שאתם כלקוחות מבקשים לבצע - נעשית באמצעות המערכת הזו. הורדתה לצורך שדרוגה והחלפתה, למעשה אינה מאפשרת ביצוע שום פעולה. 
עם זאת, מרכזי השירות 103 ממשיכים לעבוד כדי להמשיך ולתת לכם, הלקוחות, מענה בכל מקרה - ובעיקר בנושאי תקלות - אם יקרו כאלה. בכל מקרה של תקלה אנחנו ממשיכים לטפל במהירות וביעילות כדי להחזיר את החשמל לכל לקוח ולקוח.


4. אם יש לי הפסקת חשמל בבית מה עושים?

מתקשרים למרכז השירות 103 ומדווחים על התקלה וחברת החשמל שולחת צוותים לטפל בה.


5. לא שילמתי את חשבון החשמל ואין לי יכולת לשלם את החשבון בימים אלה. האם ינתקו אותי?

לא. חברת החשמל דחתה את כל הניתוקים לימים אלה של השבתת מערכת המיחשוב ותאפשר לשלם את החשבונות ללא ניתוק בימים אלה.


6. האם אפשר לבצע פעולות באתר חברת החשמל במקום באמצעות מרכז השירות 103?

לא ניתן. כל מערכות המיחשוב של שירות הלקוחות מושבתים ולא ניתן לבצעם גם באמצעות אתר החברה ובאפליקציה.


7. אם אני רוצה להעביר בעלות על הדירה בימים אלה - מה עושים?

עם עזיבת הדירה רושמים את קריאת המונה. ביום ראשון, מיחזרו מערכות המיחשוב לפעולה תקינה ניתן יהיה לעדכן את החלפת הלקוחות בדירה באמצעות אתר האינטרנט או מרכזי השירות 103 בטלפון.


8. אני בעל מונה מת"מ (מונה תשלום מראש) ולא רכשתי קוד חדש. אם ייגמר החשמל בבית מה עושים?

מתקשרים למרכז השירות 103 בטלפון והם יספרו לכם קוד חירום זמני לימים הקרובים. 


9. מה עם הפסקות חשמל יזומות ומתוכננות? גם הן מבוטלות?

לא. הפסקות חשמל מתוכננות לצורכי עבודת תשתית חשובה לתחזוקה שוטפת של מערכת החשמל. הן ממשיכות כרגיל על פי ההודעות שנמסרו באתרים, בשכונות ובבתים הרלבנטיים שקיבלו הודעות. 


10 נתקלתי במפגע בטיחותי למי אני מודיע?

מפגעים ניתן להמשיך ולדווח באמצעות מרכזי השירות 103 בטלפון, באמצעות האפקליקציה של חברת החשמל בטלפונים הסלולאריים ובאמצעות עמוד הפייסבוק של חברת החשמל


10. למה עלינו לצפות ביום ראשון עם העלאת המערכת?

ביום ראשון צפויה מערכת המיחשוב לשירות הלקוחות החדשה לעלות. אנו מקווים שהיא תעלה באופן תקין וכל השירותים יחזרו לעבוד כרגיל - גם במרכזי השירות 103 ,\ גם באתר האינטרנט של חברת החשמל וגם באפקליקציה של חברת החשמל בטלפונים הסלוללאריים.



לשאלות או בעיות ניתן תמיד לפנות אלינו באמצעות מרכזי השירות 103 בטלפון, באמצעות האפקליקציה של חברת החשמל בטלפונים הסלולאריים ובאמצעות עמוד הפייסבוק של חברת החשמל 


אין תגובות: