יום שני, 27 בפברואר 2012

מחוז ירושלים של חברת החשמל מגייס עובדים


                                                                                                             ‏27/02/2012


גדי נדב, הסגן לענייני משאבי אנוש במחוז ירושלים של חברת החשמל: "זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בעבודה בחברת החשמל, בסביבת עבודה צעירה, ביתית וחמה. עובדי מרכז שירות הלקוחות - 103 מתוגמלים הן מבחינת סביבת עבודה והן מבחינת תנאים"

מחוז ירושלים של חברת החשמל מגייס עובדים למרכז שירות הלקוחות - 103. העבודה ממוקמת בבניין המשרדים של החברה בגבעת שאול בירושלים בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.

העבודה מתאימה לחיילים משוחררים, לסטודנטים ולאמהות, היות ומאפשרת סידור עבודה גמיש של עבודה במשמרות בוקר ו/או ערב בהיקף של כ-3 משמרות בשבוע.

המועמדים הפוטנציאלים עוברים קורס של חודש ימים בשכר, באתר ההדרכה של חברת החשמל. הקורס שם דגש על חשיבות השירות ללקוח ובמסגרתו לומדים אודות חברת החשמל, תפקידה וחיוניותה למשק הישראלי, איך חשמל עובד, איך מיצרים חשמל ועוד.

גדי נדב, הסגן לענייני משאבי אנוש במחוז ירושלים של חברת החשמל מסביר כי "זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בעבודה בחברת החשמל, בסביבת עבודה צעירה, ביתית וחמה. עובדי מרכז שירות הלקוחות - 103 במחוז ירושלים מרוצים מאוד מעבודתם ומתוגמלים הן מבחינת סביבת עבודה והן מבחינת תנאים. העבודה במרכז שירות הלקוחות - 103 של החברה מאפשר למידה מעמיקה וחשיפה לכלל תחומי התמחותה של החברה. מעבר לכך שהתגמול בשכר יחסית גבוה, ביחס למוקד שירות אחרים, קיימת גם התקדמות מתמדת בתנאים ובתחומי האחריות".   

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר חברת החשמל בכתובת www.iec.co.il, מספר משרה: 2482