יום רביעי, 29 בפברואר 2012

בחברת החשמל פועלים במזג האוויר הסוער


                                                                                                             29/2/2012
ו' באדר, התשע"ב


בחברת החשמל פועלים במזג האוויר הסוער:
רוחות עזות, ברקים, סופות גשמים וברד עלולים לסכן את תיילי החשמל
 צוותי חברת החשמל פעלו לתיקון נזקים שנגרמו לרשתות
· החשמל בעיקר בעקבות קריסת ענפים ועצים על תיילי החשמל.
 הציבור מתבקש להסיר או
· לחזק אביזרים שעלולים לעוף ברוח ולפגוע בתיילי החשמל
 אין לגעת בחוטים קרועים
ויש להודיע למוקד 103 או למשטרת ישראל
----------------------------------------------------------------------


חברת החשמל ערוכה ופועלת במזג האוויר הסוער שהחל היום (יום ד') וצפוי להימשך בימים הקרובים . החברה תגברה  את צוותי השטח  ברחבי הארץ ואת מרכזי השירות 103.
במהלך היום גרמו הרוחות החזקות לקריסת עצים וענפים על רשתות החשמל שגרמו להפסקות חשמל במספר מקומות: הוד-השרון, פתח-תקוה , סביון ונתניה.
צוותי חברת החשמל הוזנקו במהירות לשטח לפינוי העצים מקווי החשמל , לתיקון הנזקים ולהחזרת אספקת החשמל ללקוחות- מהר ככל האפשר.

החברה מבקשת מהציבור  להסיר או לחזק חפצים ואביזרים, שעלולים להינתק ולהתעופף ברוח, ולפגוע בתיילי החשמל: תריסים שאינם מחוברים כראוי, מכסי מיכלים, קולטים ודוודים על הגג, אדניות, עציצים וכדומה.  כמו כן, בעקבות מזג האוויר הסוער, עלולים להיקרע חוטי חשמל ובחברת החשמל מדגישים, כי אסור לגעת או לגשת לחוטים קרועים עקב סכנת התחשמלות - יש לדווח על כך מיידית למרכז השירות 103 או למשטרה.

במקרים של תקלות ברשת ייעשה  כל מאמץ שיידרש לקצר את זמני התקלות ולפעול  לאספקת חשמל סדירה ללקוחות. מחוזות חברת החשמל נערכו לביצוע עבודות מיוחדות, אך עם זאת, יש לקחת בחשבון שעלולים להיווצר מצבים של  עבירות קשה או רוחות עזות אשר ימנעו מצוותי החברה לתקן תקלות על גבי מנופים או במות הרמה בגובה, כל אלה עלולים להקשות על תיקון רשתות החשמל ולהאט את קצב החזרת האספקה.