יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

חדש: ניתן לשלם את חשבון החשמל גם בשופרסל


חברת החשמל יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת שופרסל:
תאפשר לשלם את חשבונות החשמל בסניפי הרשת


חברת החשמל יצאה בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת "שופרסל", ומאפשרת ללקוחותיה לשלם את חשבונות החשמל בסניפי הרשתות "שופרסל" ו"יש". במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות החברה יכולים לשלם את חשבון החשמל האחרון, בסכום של עד 10,000 ₪, בתשלום אחד במזומן או בכרטיס אשראי בקופות הרשת, ללא עמלה ללקוח.

שיתוף הפעולה החל בחודש מרץ, כפיילוט בשישה סניפי שופרסל וסניפי רשת "יש" באזור נתניה. הפיילוט נמשך כשלושה חודשים, כאשר במהלכו בוצעו מאות עסקאות. בעקבות הפיילוט המוצלח, בתחילת חודש אוגוסט (10.8.2012), כחמישה חודשים מכניסת השירות, הוחלט לפתוח את השירות בכל סניפי "שופרסל"  וסניפי רשת "יש" ברחבי הארץ.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אמר היום: "תשלום חשבונות שונים בסניפי רשת שופרסל הינו התפתחות טבעית של השירותים המתקדמים המוצעים ברשת. אנו מאמינים, כי מיזם זה יפתח בפני הלקוחות אפשרויות מגוונות וערך מוסף ויתרום לחוויית הקנייה."

אשר דהן, סמנכ"ל לקוחות בחברת החשמל: "אנו פועלים כל הזמן לשיפור השירות עבור לקוחותינו. שיתוף פעולה ייחודי זה, מרחיב את מגוון דרכי התשלום של לקוחות חברת החשמל ומאפשר להם לשלם את חשבון החשמל בנוחות וביעילות, תוך חסכון בזמן" .





אין תגובות: