יום ראשון, 26 ביוני 2016

אתם יודעים איזה כיף זה לקום בבוקר כשיש לך סיבה ומטרה?

עו"ד ולאדי גור ארי משמש עורך דין בחטיבת רגולציה קשרי ממשל ותקשורת. כלוקה בשיתוק מוחין הוא מגיע יומיום למשרד על כסא הגלגלים אליו הוא מרותק: "ל- 880 אלף אנשים עם מוגבלות, החיים בישראל אין את ההזדמנות הזו להכיר, לחוות או סתם לרכל על הבוס בעבודה. נשללת מהם  הזכות להשתכר. אני גאה  לעבוד בחברה שחרטה על דיגלה את שילובם בעבודה של האנשים עם המוגבלות ומקווה שחברות נוספות יצטרפו  למשימה הלאומית הזו". פוסט זה מפורסם במסגרת שבוע האחריות החברתית בישראל לקראת פרסום דירוג "מעלה", להערכה והטמעה של מחויבות חברתית בארגונים


עו"ד ולאדי גור ארי*



רבים מאתנו קמים בבוקר מתארגנים, מתניעים את הרכב יוצאים לעבודה מגיעים למשרד, שותים את כוס הקפה שלהם, יוצאים לפגישות ובכלל לא שמים לב לעובדה, שככה סתם על הדרך, במקום העבודה, הם  מכירים אנשים חדשים, יוצרים  קשרים חדשים, ואפילו מתאהבים ומקימים משפחה.

ל- 880 אלף אנשים עם מוגבלות, החיים בישראל אין את ההזדמנות הזו להכיר, לחוות או סתם לרכל על הבוס בעבודה. נשללת מהם  הזכות להשתכר  -  כן, פשוט לקבל שכר בעד העבודה.

אתם יודעים איזה כיף זה לקום בבוקר כשיש לך סיבה ומטרה?

אתם  יודעים  איזה כיף זה לצאת בערב למסעדה ולא לפחד  לקבל את החשבון בסוף הארוחה?

זה גם מאוד נחמד כשהבוס שלך מפרגן לך ואומר "כל הכבוד על העבודה שעשית"  או  מעיר לך הערות כדי שתלמד ותשתפר. יש אנשים עם מוגבלות, שמעולם לא חוו את ההרגשה הזו!

הידעתם? המשק שלנו מפסיד חמישה מיליארד שקלים בכל שנה מעצם העובדה שאנשים עם מוגבלות אינם עובדים. המשק שלנו מפסיד אנשים עם מוגבלות, שיכולים לעבוד ולתרום לחברה. ואני מכיר אותם אישית  - הם כולם חברים שלי. 

אני גאה  לעבוד בחברה שחרטה על דיגלה את שילובם בעבודה של האנשים עם המוגבלות ומקווה שחברות נוספות יצטרפו  למשימה הלאומית הזו.




*עו"ד ולאדי גור ארי משמש עורך דין בחטיבת רגולציה קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל. בנוסף, הוא ממנהלי עמוד הפייסבוק סיכוי שווה להעסקת בעלי מוגבלויות.

אין תגובות: