יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

תערוכת צילומים: קיימות בעין העדשה

חבתת החשמלחנכה השבוע תערוכת צילומים ייחודיים בנושאי קיימות, המשקפת את פעילות החברה בתחומים מגוונים בעולמות של איכות סביבה, איכות אוויר, מים וקרקע, אמינות אספקה ושירות, גיוון תעסוקתי ועוד





בלובי בניין המשרדים הראשיים של חברת החשמל בחיפה נפתחה השבוע תערוכת "קיימות בעין העדשה",התערוכה תוצג במקום עד 5.11.2014.
מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן, חנך את התערוכה בשתוף עם סמנכ"ל הקיימות בחברה, ד"ר אדריאן ביאנו.
ד"ר ביאנו אמר בפתיחת התערוכה: 

"הקיימות שואפת ליצור דיאלוג עם הסביבה, החברה והכלכלה. בבסיס הקיימות עומדת התפישה, שבשל היותנו חברה ממשלתית וציבורית בעלת השפעה רחבה עלינו לפעול בצורה אחראית, זהירה והוגנת בתוך הקהילה בה אנו חיים, תוך יישום עקרונות הקיימות התאגידית.
לאור זאת, חרתנו על דגלנו תפישה ערכית החורגת מתפישות השוק הקלאסיות של "רווח והפסד"  והמתבססת על מודעות סביבתית מפותחת, פעילות בשקיפות, התחשבות במחזיקי העניין שלנו ומתן מענה לצרכיהם".

"חברת החשמל איננה שוקטת על שמריה. היא מתפתחת ומתחדשת בתחומי הליבה של עיסוקיה, נערכת לפתיחת המשק לתחרות, פועלת לשילוב שינויים טכנולוגיים רחבי היקף, מקדמת העסקה רב-גונית של עובדים בעלי צרכים מיוחדים ומובילה מיזמי דגל סביבתיים וחברתיים.
בעשור הבא צפויים להתרחש שינויים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך בזכות מעורבותה הפעילה של החברה בתחום הסיבים האופטיים ובתחום הרשת החכמה. אלו הן מגמות כלל עולמיות שאנו שמחים להיות חלק מהן ואף להובילן, בד בבד עם פעילותנו בתחום גיוון מקורות ההכנסה שלנו וחיזוק איתנותנו הפיננסית.

עובדי החברה פעילים ופועלים רבות בתחומים השונים של הקיימות, כפי שניתן להתרשם מדוח קיימות תאגידית לשנת 2012 , מהדוח לשנת 2013 וכן מהנושאים המגוונים שהתמודדו לתחרות "אות המנכ"ל לקיימות". פעילות ענפה זו מעידה, הלכה למעשה, על מחויבות החברה לפעול על פי עקרונות הקיימות התאגידית. 
בתערוכה "קיימות בעין העדשה" מוצגות תמונות המתארות את פעילות עובדי החברה בתחומי הקיימות השונים. יחד הן יוצרות פסיפס נדיר של יכולות, חדשנות, יוזמה ונתינה מחיי החברה.  תערוכה זו הינה מחומרים ממוחזרים ונותנת ביטוי נוסף למחויבותנו לקיימות.
אנו מאמינים שהתערוכה תתרום לחיזוק דיאלוג איכותי עם כלל מחזיקי העניין שלנו ולהרחבת המידע והידע הנוגע לעשייתה הרבה של החברה בתחום הקיימות.

לצפייה בתמונות התערוכה:









* התערוכה תהיה פתוחה בין 26/10/14-05/11/14 בלובי שבקומת הכניסה, בנין המה"ר חיפה.
FOOTER HERE

אין תגובות: