יום שלישי, 20 במאי 2014

מהפכת האינטרנט יצאה לדרך


תכירו את UNLIMITED -  תקשורת חדשה בישראל המבוססת על תשתית הסיבים האופטיים הטובה ביותר בעולם, המוצעת החל מהיום לכל תושב בישראל. זאת באמצעות חברת IBC, שחברת החשמל שותפה בה, והמבצעת הלכה למעשה את העברת הסיבים האופטיים על גבי רשת החשמל בישראל



בשעה זו מושק מוצר חדש בישראל – UNLIMITED  - חווית תקשורת חדשה בישראל המבוססת על תשתית הסיבים האופטיים הטובה ביותר בעולם, והנמצאת במרחק 5 קילומטרים בלבד מ- 90 אחוזים מאזרחי ישראל.
זאת באמצעות חברת IBC , שחברת החשמל שותפה בה, והמבצעת הלכה למעשה את העברת הסיבים האופטיים על גבי רשת החשמל בישראל.

מהיום כל אזרח או בית עסק בישראל יכול להרשם ולקדם את פריסת הסיבים באיזור מגוריו ולהתרשם ממגוון השירותים והמחירים באתר החברה  

השם  UNLIMITED – משקף את הערכים המרכזיים של החברה, מהירות התקשורת  הגבוהה ביותר בישראל, סימטריות , שקיפות , ופתיחות - החופש לבחור את השירות וספק השירות בלחיצת כפתור.

סיבים אופטיים הם תיילים שעוביים כחוט השערה, העשויים מזכוכית גמישה ומשמשים לנשיאת אור המתורגם למידע דיגיטלי. זוהי טכנולוגיית תקשורת הנתונים המתקדמת ביותר בעולם, כאשר אף טכנולוגיה אחרת אינה מתקרבת אליה.
זוג סיבים אחד יכול להעביר כמויות מדהימות של נתונים, השקולות להעלאה או להורדה של 12,928 סרטי DVD רגילים או במילים אחרות כל סרט הוליוודי גדול שהופק אי-פעם בשנייה אחת!

UNLIMITED תציע לתושבי ישראל שירותי אינטרנט חדשים :  100 מגה, 200 מגה, 1000 מגה סימטרי. אין צורך לבדוק את האותיות הקטנות, זה לא עד 100 מגה.

UNLIMITED - משנה את כללי הצרכנות של ישראל, הכח בבחירת סל השירותים והספקים עובר ללקוח, שביכולתו, בלחיצת כפתור לנייד עצמו בין שירותים וספקים שונים. זאת באמצעות אתר האינטרנט , באמצעותו ניתן להחליף, לשנות, להוסיף או לגרוע את השירות שהלקוח מעוניין בו.

UNLIMITED תפרוס בפריפריה ובמרכז תשתיות על בסיס ביקושים, וללא כל ספק, כל מי שיתחבר ל UNLIMITED  לא ירצה לחזור אחורה.

ישראל היא מעצמת הייטק עולמית ואין ספק ש UNLIMITED  בעזרת העליונות הטכנולוגית שלה הנגישה מהיום במחיר הוגן ושווה לכל נפש, תשמור ותקדם את ישראל להמשיך להיות start app nation ותביא לשינוי כל אורחות החיים של אזרחי ישראל.

UNLIMITED בונה את תשתית התקשורת המתקדמת בעולם שתהווה את הבסיס לכל שירותי התקשורת של היום: אינטרנט, טלוויזיה, טלפון ותהווה את התשתית לפיתוח אפליקציות וישומי התקשורת של מחר.

המשימה העומדת בפני UNLIMITED  היא אדירה - פריסה של סיב אופטי עד לכל דירה ובית בישראל. השותפות עם חברת החשמל שהיא חברת התשתיות המיומנת והאיכותית בישראל בשילוב של הידע והניסיון של השותפות הפרטיות והסינרגיה בניהן תאפשר לעמוד באתגר.

השוואת הורדה באינטרנט ניתן לבצע באתר החברה http://www.unlimited.net.il/







תגובה 1:

תקוה דרור אמר/ה...

כל הכבוד לכם... אין עליכם.