יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

מקום בצמרת: הפרסומת של חברת החשמל


שקע ותקע המככבים בסרטוני הפרסום של החברה, הצליחו להתברג לרשימת עשרת הפרסומות הזכורות והאהובות לחודש דצמבר


בסקר שפרסם העיתון "גלובס", ואשר בוצע על ידי מכון המחקר "גיאוקרטוגרפיה" –  מוקמה הפרסומת של חברת החשמל בין עשר הפרסומות הזכורות והאהובות לחודש דצמבר 2014. מדובר בסרטון הטלוויזיה העוסק במגוון אמצעי קשר העומדים לרשות הלקוחות שלנו, אשר הועלה לאוויר במסגרת היערכות החברה לקראת החורף ומזג האוויר הסוער.
תכליתו של המהלך להטמיע בתודעת הציבור את מגוון האמצעים העומדים לרשותו, כדי שבעת הצורך יופחת הלחץ ממוקדי שירות 103 והציבור יוכל להתעדכן בזמן אמת באמצעות המידע באתר החברה, באפליקציה ובדף הפייסבוק. את הקמפיין מנהלת המחלקה לתקשורת המונים ולפרסום בחטיבת רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, והוא הופק על ידי משרד הפרסום אדלר, חומסקי.

צפו בפרסומות:

אין תגובות: