יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

משחקי הנס: חנוכה על מגרש הכדורסל


קבוצת הכדורסל של חברת החשמל במחוז הדרום קיימה אמש משחק כדורסל עם קבוצת "ספיישל אולימפיק" מרחובות המורכבת משחקנים צעירים ומבטיחים בעלי צרכים מיוחדים – היה ספורטיבי ומרגש

"ספיישל אולימפיק" הינה נבחרת כדורסל המורכבת מקבוצת צעירים בעלי צרכים מיוחדים. לאחרונה,  הצליחה הקבוצה להעפיל למקומות השני והשלישי מתוך 24 קבוצות במסגרת משחקי הכדורסל לאוכלוסיות מיוחדות בברצלונה. אתמול בערב (17.12), קיימה הקבוצה משחק ראווה עם קבוצת הכדורסל של מחוז הדרום בחברה - המפגש בין שתי הקבוצות התאפשר בזכות שיתוף הפעולה בין מנהל הקבוצה, אסף מיכאלי העובד באזור רחובות, לבין עמותת "הרצון לנצח" שתומכת בפעילות קבוצת "ספיישל אולימפיקס".עמותת "הרצון לנצח" פועלת ומקדמת את הספורט לאוכלוסיות מיוחדות, במטרה ליצור שוויון, העצמה אישית ושיפור המוטוריקה של המשתתפים, ולקדם שילוב של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בקהילה באמצעות פעילות ספורטיבית.

בסיום המשחק, כאשר ביציעים ישבו בני המשפחה והחברים שהגיעו לעודד, הדליקו שחקני קבוצת מחוז הדרום עם צעירי קבוצת "ספיישל אולימפיקס" נר שני של חנוכה במעמד סגני ראש העיר, זוהר בלום ומתן דיל, ומנהל משאבי אנוש ייצור ואנרגיה דרום בחברה, גיא ענבר, שנשא דברים אודות שיתוף הפעולה בין החברה לקהילה וקידומם של בעלי צרכים מיוחדים בפרט. משחק הראווה בין שתי הקבוצות הביא גם לאיחוד משפחתי מרגש על הפרקט: שי בן-זקן, שחקן קבוצת "ספיישל אולימפיקס" הוא גם בנו של משגיח אזור רחובות, יוסי בן-זקן, שהגיע לעודד גם את קבוצת בנו וגם את קבוצת מחוז הדרום.

מנהל קבוצת הכדורסל של מחוז הדרום, אסף מיכאלי, סיפר כי המפגש היה מרגש ומשמח וניכר כי "עשינו להם את חג החנוכה". מיכאלי מזכיר כי קבוצת מחוז הדרום תשחק בשבוע הבא בליגה למקומות עבודה של אזור השפלה, מול קבוצת "אל-אופ": יום שני, 22.12, באולם הספורט של נצר סרני בשעה 19:00. מוזמנים להגיע ולעודד.

בתמונה משמאל, מימין: זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, ג'ורג' אוסדצ'י, שחקן הקבוצה וקורא מונים באזור רחובות, שי בן זקן, שחקן קבוצת "ספיישל אולימפיקס" ובנו של משגיח אזור רחובות יוסי בן-זקן, ברטי לייבו ויוסי בן זקן, משגיחים באזור רחובות. 

 בתמונה משמאל, מימין: גיא ענבר, מנהל משאבי אנוש ייצור ואנרגיה דרום, יפתח נוטמן, מנכ"ל עמותת "הרצון מנצח", אסף מיכאלי, מנהל קבוצת הכדורסל של מחוז הדרום, זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, ושוש גרוספלד, מקימת העמותה "הרצון מנצח"




אין תגובות: