יום שני, 26 בינואר 2015

מצטיין "צוק איתן": רן רובין מבתי מלאכה דרום

במהלך 17 השנים האחרונות משרת רן רובין במילואים בחיל האוויר. בכל אותן שנים הספיק להשתתף בכל המערכות והמבצעים. מלחמה אחת זכורה לו יותר מכל: מלחמת לבנון ה-2, בה נקרא לשירות שבועיים לפני החתונה. לאחרונה, הוענקה לו תעודת הצטיינות על שירותו במבצע "צוק איתן"



במשך 33 ימים - להוציא אפטר אחד בבית עם המשפחה - רן רובין, מבתי מלאכה דרום, דאג לכשירותם המבצעית ולחימושם של מטוסי חיל האוויר במהלך שירות המילואים שלו במבצע "צוק איתן". לאחרונה, כאות של כבוד והוקרה על פועלו, הוענקה לרס"ר רובין תעודת הצטיינות על תרומתו הרבה ועל שירות המילואים שלו במהלך המבצע.

את שירות המילואים שלו מבצע רובין כבר 17 שנה - בדיוק מספר השנים בהן הוא עובד בחברה. במילואים הוא חמש מטוסי קרב מסוג אף-16 ובעבודה הוא חשמלאי במרכז הטכני. עובדה התורמת רבות ליכולתו ולידע המקצועי אותו הוא מביא עמו: "זו הרגשה נפלאה שאתה עוזר למדינה. אין הרגשה טובה יותר מהעובדה שאתה מגן על הבית שלך" אומר רובין.
לרובין אישה ושני ילדים והוא מבקש להודות לנציגי החברה ולמנהלים שסייעו לו ולמשפחתו לעבור את מבצע "צוק איתן". הוא נזכר בתקופת מלחמת לבנון השנייה, בה נקרא לשירות מילואים שבועיים לפני החתונה שלו ומספר בגאווה כי כאשר הוא במילואים, הוא אמנם מייצג בעיקר את עצמו אבל גם את חברת החשמל: "אם כל אדם ייקח שני צעדים קדימה ויבין שהוא מייצג את החברה – זה יכול רק לעזור. כשאני מצליח להוכיח את המקצועיות שלי בקרב שאר המילואימניקים שמשרתים איתי, אני גם תורם לצורה שבה הציבור בישראל רואה את חברת החשמל." 

בתמונה הראשית: רן רובין עם תעודת ההצטיינות שלו.

אין תגובות: