יום רביעי, 2 ביולי 2014

דוברות חברת החשמל זכתה בפרס "האריה השואג"

פרס האריה השואג לחברת החשמל
יחידת הדוברות של חברת החשמל זכתה בפרס האריה השואג של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בקטגוריית איכות הסביבה, על מסע יחסי הציבור שליווה את קמפיין הגז הטבעי בכיכובם של שקע תקע ושטקר




יחידת הדוברות של חברת החשמל, בחטיבת רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, זכתה אתמול בפרס על מסע יחסי הציבור המקדים ואשר ליווה את הקמפיין הפרסומי בנושא הגז הטבעי בכיכובם של שקע ותקע. הפרס ניתן במסגרת תחרות המצוינות של האריה השואג 2014, מטעם איגוד יועצי התקשורת, הדוברות  ויחסי הציבור בישראל, בקטגוריה "איכות סביבה". 

את מסע יחסי הציבור לקמפיין בעיתונות ובאמצעי התקשורת שאינם ממומנים יזמה יחידת הדוברות. לראשונה, קמפיין פרסומי של חברת החשמל קיבל מעטפת תקשורתית של יחסי ציבור בכלל כלי התקשורת הודות לתכנון מדוקדק שנעשה טרום העלייה לאוויר של הקמפיין.

המסע החל בפעילות, שנסבה בעיקרה על חשיפת התינוק החדש של שקע ותקע - שטקר, שכללה בין השאר: חשיפתו של "שטקר" ב "ידיעות אחרונות" ותחרות בעמוד הפייסבוק של ידיעות אחרונות למתן שם לתינוק החדש של שקע ותקע, בו התקבלו 2,500 הצעות ו-2,550 "לייקים", בזמן קצר. בוצעו פעולות קידום מכירות בקניונים ברחבי הארץ בהן הוזמן הציבור הרחב להצטלם עם בובות שקע תקע ושטקר. סרטוני "מייקינג אוף" בערוצי היו-טיוב של חברת החשמל באינטרנט שהובילו לעלייה דרמטית בצפיות וחשיפות לערוץ חברת החשמל מ-65,000 ל: 1,065,000 צפיות בערוץ, ו-332,000 צפיות לסרטון הקמפיין (הברית), ועשרות ראיונות בכלי התקשורת.
שווי החשיפה בתקשורת לקמפיין בטרם עלייתו לאוויר הוערך בכ-1.3 מיליון ₪, ושווי החשיפה הכולל של הקמפיין בתקשורת הוערך ב-3 מיליון ₪. (ע"י חברת יפעת)

הקמפיין הפרסומי, אותו הובילה המחלקה לתקשורת המונים ולפרסום, דורג במהלך מספר שבועות במקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות והאהובות של עיתון גלובס. 

אורן הלמן, מנהל חטיבת רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, הודה ליחידת הדוברות ולדוברת דליה בודינגר שעומדת בראשה על העשייה: "צעד אחר צעד, בעבודה קשה ובהתמדה, נמשיך לפעול לשיפור תדמיתה של חברת החשמל בכל הערוצים האפשריים. זה גם המקום להודות למי שהובילו ויצרו את הקמפיין הפרסומי המוצלח, למחלקה לתקשורת המונים ולפרסום בחברת החשמל, דניה מיארה לדרר ועובדי מחלקתה וכן למשרד הפרסום אדלר חומסקי".

אין תגובות: