יום ראשון, 1 ביולי 2012

רגע לפני גיוס

כאלף ילדים של עובדי חברת החשמל - בנים ובנות, עומדים להתגייס בימים אלה לצה"ל. בשבוע שעבר הם הוזמנו לטקס הוקרה מיוחד, שיזם ארגון העובדים בשיתוף הנהלת החברה. זאת, במסגרת פעילויות החברה, המלווה את העובדים בכל הצמתים החשובים בחייהם ובחיי משפחותיהם.

לטקס הגיעו בכירי החברה, ביניהם יו"ר הדירקטוריון, יפתח רון-טל, המנכ"ל, אלי גליקמן, סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה, איקא יכין, ויו"ר ארגון העובדים מרחב דרום, ציון לוגסי. גם יו"ר ארגון העובדים של חברת החשמל, מיקו צרפתי, הגיע - הפעם כאב בעצמו, שעומד לגייס את בתו לצה"ל, בדיוק כמו חבר המזכירות הארצית, שמעון חדידה, שהתרגש לקראת גיוס בנו לצבא ההגנה לישראל.

אלי גליקמן, מנכ"ל החברה בירך את המתגייסים הטריים וקרא להם להתגייס ליחידות קרביות: "אני מאמין שאם נותנים מקבלים. תתגייסו לצבא, תיתנו כמה שיותר ותקבלו כלים להמשך הדרך".

גם האלוף (במיל.) יפתח רון- טל, יו"ר הדירקטוריון, נשא את דבריו  באירוע ואמר, כי "החברה שלנו מתגייסת להגן על עצמה. כל אחד תורם את תרומתו. ואם יש דבר המחמם את הלב - זה לראות את ההתכנסות בטקס הזה".

איקא יכין, סמנכ"ל משאבי אנוש: "יש בחיים תחנות מעבר בחיים שאנחנו זוכרים, אבל תאריך הגיוס - אנחנו תמיד, תמיד זוכרים. אני רוצה לאחל לכל אחד מכם שתעשו את המקסימום ואת הטוב ביותר".

ומיקו צרפתי הוסיף בהתרגשות: "אתם הולכים לממש את הזכות הראשונה במעלה של מדינת ישראל, לכם יש את הזכות להגן על המדינה הזאת כי אין לנו ארץ אחרת, צה"ל הוא כור ההיתוך של המדינה, שתהיו צבא השלום של מדינת ישראל ושלא נדע עוד מלחמה".

את הערב חתם ציון לוגסי, יו"ר ארגון העובדים מרחב דרום, שהביע את תקוותו, כי "מי ייתן ומהקהל הזה ייצא רמטכ"ל".

בערב השתתף גם הבדרן שלום אסייג, שהצחיק והלהיב את המתגייסים ובני משפחותיהם. 


כאלף ילדי עובדים מתגייסים (תצלום: יוסי וייס, חברת החשמל לישראל)

שלום אסייג הופיע בפני המתגייסים (תצלום: יוסי וייס, חברת החשמל לישראל)



אין תגובות: