יום רביעי, 11 ביולי 2012

במהלך חדשני חברת החשמל משיקה את דף הפייסבוק הרשמי שלה


במקביל מושקת פעילות רחבה ברשתות חברתיות המובילות כמו טוויטר, יוטיוב, פיקסה, פליקר ובלוגים


במהלך חדשני, ולראשונה – חברת החשמל נכנסת לתחום הרשתות החברתיות. זאת, במטרה לייצר קשר ישיר עם ציבור הלקוחות של החברה, ובימים אלו, גם להתמודד בשיתופו עם מחסור צפוי של חשמל בקיץ.

בימים האחרונים העלתה חברת החשמל לישראל את עמוד הפייסבוק הרשמי שלה לאוויר תחת השם "חברת החשמל העמוד הרשמי"  בכתובת: https://www.facebook.com/israelelectric. הפייסבוק הוא חלק מפעילות נרחבת ברשתות החברתיות ובמדיה החדשה ("ניו-מדיה"), אותה מקדמת חברת החשמל בחודשים האחרונים.

את כניסתה של חברת החשמל לפעילות ברשתות החברתיות מוביל מנכ"ל החברה, אלי גליקמן, שאף הקים ועדת היגוי מיוחדת לטובת העניין בראשותו של אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברה. ועדת ההגוי קבעה את העקרונות לפיה תפעל החברה במדיה החדשה, ותמשיך ללוות את התהליך ולקדמו.

באמצעות הפייסבוק, תוכל חברת החשמל ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות, לשתף אותם בפעילותה היומיומית, בהישגי החברה וביכולותיה המקצועיות.

בין היתר מכיל עמוד הפייסבוק סרגל היסטורי  TimeLine  של חברת החשמל לדורותיה, הכולל תמונות ואירועים המלווים את החברה מיום הקמתה במקביל להיסטוריה של מדינת ישראל.
החומרים בTimeLine הועלו בשיתוף הארכיון לתיעוד ומידע של חברת החשמל לישראל.

בהמשך, תורחב פעילותה של חברת החשמל בפייסבוק וניתן יהיה להשתמש בדף הפייסבוק גם בשירותי החברה הנוספים, ובהם שירותי מוקדי 103. כל זאת, בתאום עם ועדת ההגוי, ולאחר הערכות מתאימה למתן שירות מלא, בהתאם למקובל במוקדי השירות 103 הטלפוניים.

החברה עושה שימוש בדף הפייסבוק שלה וברשתות החברתיות גם בחומרים ארכיוניים רבים שנאגרו בארכיון החברה במשך עשרות שנים, ובהם תמונות, מסמכים, מידע ועוד. כל אלה יוצגו מעת לעת בפני החברים בדף.  למשל, בימים האחרונים, עם פטירתו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק שמיר ז"ל, הועלו תמונות שלו בביקורו באתרי חברת החשמל.

אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל:  "השקת הפעילות ברשתות החברתיות דווקא בימים אלו, נועדה בין היתר, לייצר עוד ערוץ תקשורת פתוח עם הציבור להעברת מסרים ומידע בנוגע לניהול המחסור הצפוי במשק החשמל בחודשי הקיץ ובכלל. ערוצי תקשורת חדשים אלו, הינם חלק מתהליך של פתיחות ושקיפות מול קהל הלקוחות הגדול שלנו ולשיתופם בעשייה המקצועית על בסיס יומיומי". 

אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת: "הפעילות ברשתות החברתיות פותחת בפני החברה אפשרות לשיח חדש עם ציבור הלקוחות שלנו ותהווה כלי מרכזי בהסברה ובשיפור תדמיתה של החברה והמוניטין שלה. בכוונתנו לחשוף בפני ה"לייקרים" שלנו את הצדדים היפים והטובים של החברה, להתמודד עם שאלות- גם קשות- ולהעביר מידע ללקוחותנו בזמן אמת. נשמח לקבל "לייקים" מכו-לם!".

עמוד הפייסבוק מצטרף לפעילות רחבה ברשתות החברתיות אותה החברה משיקה במקביל וכוללת:

עמוד פייסבוק רשמי (המכיל גם תיעוד היסטורי של החברה) בכתובת: https://www.facebook.com/israelelectric

פעילות בטוויטר - https://twitter.com/IecIsrael

באתר שתוף הוידיאו יוטיוב - http://www.youtube.com/israelelectric

באלבומי תמונות

ובבלוגים של החברה  http://doveriec.blogspot.co.il/






אין תגובות: