יום שני, 4 באוגוסט 2014

בן של עובד חברת החשמל תרם מתנות בר מיצווה לחיילים

עובדי אזור רחובות יזמו מגוון תרומות לחיילים במסגרת מבצע צוק איתן. גם בנו של מהנדס אזור אשקלון, רון מאיר, תרם ממתנות בר המצווה שלו לטובת הלוחמים



במסגרת היוזמות של עובדי החברה לסייע לחיילים במהלך מבצע צוק איתן, נרתמו גם עובדי אזור רחובות עם חברות ומשפחות של לוחמים ממזכרת בתיה, להעניק צ/ופרים ליחידות החיילים. העובדים אספו כספים וסייעו ללוחמים בציוד איכותי שנרכש לאחר התייעצות עם מפקדיהם. "כל העניין היה מרגש למדי, החל מאיסוף התרומות וכלה במפגש עם החיילים, מהנח"ל ומחיל ההנדסה שהיו נרגשים והביעו תודה והערכה לכל התורמים והתומכים", אומר דני לילו, מאזור רחובות.
אך בכך לא תמה ההתרגשות. לפני תום המבצע נותר בידינו סכום כסף קטן, מספר דני,  ולאחר פנייה לעובדי המדורים הטכניים באזורים ובנפה, הצלחנו לגייס עוד סכום מכובד. פנינו ליחידת רימון של גבעתי, יחידה פועלת בכל מרחב פיקוד הדרום ומתמחה בלוחמת מדבר. לבקשתם היינו אמורים לרכוש ציוד טקטי לסיוע בלוחמה. לפני שרכשנו את הציוד הסתיים המבצע והכוחות יצאו מהרצועה. רס"ר היחידה ביקש להמיר את הציוד בתרומה לערב יחידה שאורגן כולו מתרומות. הסכמנו מיד ואכן התקיים ערב מרגש בקאנטרי רמת השרון. באמצעות תרומתנו קיבלו החיילים עמדת קפה ומאפה, עמדת שתיה קלה, עמדת פופקורן, קישוט של כל מתחם האירוע בבלוני הליום סגול-לבן, תמונות מגנט לכל חייל ולצוותים וצילום האירוע על ידי צלם מקצועי. מוריס ויצמן, עובד תחה"כ אשכול שהצטרף אלינו צילם את כל האירוע בוידיאו.
מפקד היחידה הודה במהלך הערב לעובדי חברת החשמל על התרומה הרבה להצלחת הערב ואף העניק להם תעודת הוקרה. תרומה מרגשת במיוחד לערב זה התקבלה מבנו של מהנדס אזור אשקלון, אליעזר מאיר, רון. רון חגג בר מצווה ותרם סכום מכובד ממתנות בר המצווה לחיילים ואף העביר להם מכתב מרגש. החיילים הודו לרון מאיר וגם הוא קיבל תעודת הוקרה אישית על תרומתו זו.
במהלך איסוף הכספים, רכישת הציודים, העברתם ללוחמים בשטחי הכינוס ובכלל בכל הלוגיסטיקה סייעו והיו שותפים מלאים לארגון ברטי (בני) לייבו, משגיח באזור רחובות, ומירה נמני, רמ"ד גבייה באזור רחובות. אנו גאים בשיתוף הפעולה של העובדים שתרמו הן באזור והן משאר האזורים במחוז הדרום ומודים לכל מי שסייע לנו, הדגיש דני, שריכז את הפעילות באזור.

אין תגובות: