יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

חברת החשמל נרתמת למען תושבי הדרום


·       חברת החשמל  מחברת את החשמל בכל המקלטים וחדרי המדרגות שנותקו בעבר   תושבי הדרום יוכלו לשלם במועד מאוחר יותר את חשבונות  החשמל ללא ריבית ·        עובדי אזור אשקלון של החברה הגיעו מיידית לבניין שנפגע  בקריית-מלאכי ונתקו את החשמל מהמבנה כדי למנוע סכנה בטיחותית ·        הציבור מתבקש להיזהר מכבלי חשמל קרועים ולדווח מיידית למרכזי השירות 103 או למוקד 100 של המשטרה




לאור פניות של ראשי הרשויות המקומיות באר-שבע, אשקלון ואשדוד, חברת החשמל מחברת כעת לחשמל את כל המקלטים וחדרי המדרגות שנותקו בעבר בשל אי תשלום.  זאת, ללא גביית החוב.

כל עוד נמשך המצב הנוכחי בדרום בו נשמעים הדי המלחמה, החברה מאפשרת ללקוחותיה באזורים אלה לדחות את תשלומי חשבונות החשמל, ללא חיוב בריבית פיגורים. הסדרת התשלומים תתבצע לאחר החזרה לשגרה.
מרכזי השירות 103 של החברה ימשיכו לשרת את התושבים כרגיל, בנוסף לאתר האינטרנט של החברה.

עם השמע בתקשורת על הפגיעה בקריית מלאכי, עובדי אזור אשקלון במחוז הדרום של חברת החשמל, הגיעו ביוזמתם ובאופן מיידי למקום ונתקו את אספקת החשמל לבניין.  זאת, כדי למנוע סכנה בטיחותית והתחשמלות.

מחברת החשמל מבקשים מהציבור, כי במידה ותהיה פגיעה ברשת החשמל, יש להיזהר מחוטים קרועים, להתרחק מהמקום ולדווח מיידית למרכז השירות 103 או למוקד 100 של המשטרה.

חברת החשמל מחזקת את תושבי הדרום ואת עובדיה ועושה כל שניתן על מנת לספק חשמל כבשגרה.






אין תגובות: