יום שני, 26 בנובמבר 2012

תושבי הדרום - דחיית התשלום של חשבונות החשמל - עד מחר

 לתושבי הדרום: מחר, יום ג', ה-27.11  יסתיים פרק הזמן של דחיית תשלום חשבונות החשמל שהעניקה חברת החשמל לתושבי הדרום עקב המצב הבטחוני.לקוחות שדחו את תשלום חשבונות החשמל בתקופה שבין ה-15.11, ועד ל-27.11 - תחילת מבצע 'עמוד ענן' - לא יחוייבו בריבית פיגורים
 עם תחילת מבצע 'עמוד ענן', הודיעה חברת החשמל לתושבי האזורים שהיו בתחומי מטחי הטילים: באר שבע, אשקלון, אשדוד, רחובות (שם האזור מודפס בחלק העליון שבעמוד הראשון בחשבון החשמל), כי מתוך התחשבות במצבם, לקוחות שמועד האחרון לתשלום החשבון שלהם חל  מ – 15.11.12 והלאה יוכלו לשלם במועד מאוחר יותר את חשבונות החשמל – ללא תשלום  ריבית פיגורים.

עם  סיום המבצע והחזרה לשיגרה,  נקבע כי החל ממחר, יום ג', ה-27.11 תוחזר הריבית עבור עיכוב בתשלום – רק עבור הימים מה-27.11 ואילך.

יודגש, כי במהלך מבצע 'עמוד ענן'  פעלה חברת החשמל סביב השעון,  בדגש מיוחד למען תושבי הדרום ופעלה בתחומים רבים לסייע לתושבים: יציאה מהירה לשטח לתיקון והחזרת אספקת החשמל בכל מקום בו רקטות וטילים גרמו לנזקים לרשת החשמל ולטיפול בבעיות בטיחות, חיבור כל המיקלטים וחדרי המדרגות המנותקים מחשמל, עדכון מהיר של התושבים באמצעי התקשורת, באתר חברת החשמל ובדף הפייסבוק של החברה . כמו כן, עובדי החברה עברו בין הלוחמים בשטחי ההיערכות וחילקו צ'ופרים שונים.









                                                                                                             




אין תגובות: