יום חמישי, 19 ביוני 2014

בפעם ה-17:חברת החשמל ראשונה בשירות


 חברת החשמל זכתה בפעם ה-17 ברציפות במקום הראשון מבין נותני השירות במגזר הציבורי

רובינשטיין איילללא מידע נוכחות


בסקר שנערך בחודש ינואר 2014, על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופסור  אבי דגני  עבור "המבחן של המדינה", נבחרה חברת החשמל כמוסד הציבורי הנותן את השירות הטוב ביותר.


מבין החברות והמוסדות הציבוריים שנבדקו – חברת החשמל, המוסד לביטוח לאומי, משרד הפנים, משטרת ישראל , משרד הרישוי , מס הכנסה , לשכת התעסוקה ומע"מ נמצא, כי כ- 27% בחרו בחברת החשמל כמוסד הציבורי הנותן את השירות הטוב ביותר, ומיקמו אותנו במקום הראשון.


 יעקב (יאשה) חאין , סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי אמר, כי"עובדי חברת החשמל הם השירות האיכותי שלנו ואני גא מאוד בעובדה הזאת". 


"חברת החשמל פועלת ככל יכולתה  לשפר  את השירות  הניתן ללקוח ובשנה האחרונה הכניסה שירותים חדשים ושדרגה שירותים קיימים המאפשרים ללקוח לקבל שירות איכותי, אמין וזמין, בכל עת", אמר חאין והוסיף, כי: "בשנה האחרונה חברת החשמל פעלה רבות להכנסת סל שירותים לטובת שיפור השירות, לרבות פתיחת דף הפייסבוק של החברה, השקת אפליקציה המאפשרת קבלת שירות באמצעות הטלפון הסלולארי וכן פעלה רבות לקיצור זמן ההמתנה ולשיפור השירות הניתן במרכזי השירות 103".

אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, אמר בעקבות הזכייה, כי:" 17 שנה ברציפות החברה זוכה במקום הראשון. זה דבר נפלא להתגאות בו - ואמצעי נוסף כדי שכולם ידעו ויכירו את השירות האיכותי של חברת החשמל. אני מאמין בפרסום ככלי אפקטיבי לשינוי עמדות הציבור וזה עוד שלב בדרך הארוכה שלפנינו".

עוד מידע העולה מתוצאות הסקרים בכל הנוגע לשירות הניתן בחברת החשמל:
סקרי שביעות רצון מהשירות הניתן על ידי מרכזי השירות 103 שנערכו בשנה האחרונה מצביעים על מגמת שיפור  ונמצא כי 88.7% שבעי רצון מהשרות שקיבלו לעומת 82.4% אשתקד. הנסקרים מציינים במיוחד את שביעות הרצון מאיכות השירות, שעמדה על 93.8%.


בחברת החשמל פעלו בשנה האחרונה לצמצם משמעותית את היקף מערך  הדילוגים בקריאת מונה  ובמחצית השנה של 2013 היקף הדילוגים עמד על כ 1.6 אחוז בלבד.גורם נוסף המצביע על שיפור במגמת השירות הינו ירידה של כ- 12%  במספר התלונות בשנת 2013  בהשוואה לשנת 2012.


בשנת 2013 התקבלו בחברת החשמל 16,189 תלונות לקוחות, בכ- 2,200 תלונות פחות משנת 2012 (18,384) כ- 72% מהן נמצאו לא מוצדקות.


אין תגובות: