יום חמישי, 19 ביוני 2014

מעבדות חברת החשמל מציעות שירותי התייעלות ללקוחות עסקיים

מעבדות החשמל של החברה אירחו את מנהלי תיק לקוח בחברת החשמל והציגו בפניהם את סל השירותים שהן מציעות ללקוחות העסקיים של חברת החשמל בנושאי איכות החשמל, התייעלות אנרגטית, רעש ורעידות, שדות אלקטרו מגנטיים, הגנה קתודית, הארקות, תרמוגרפיה, הכנסה לניצול ועוד

זיו רוני, אגף השיווק של חברת החשמל



ביקור מנהלי תיקי לקוחות עסקיים במעבדת החשמל בצפון

כשלושים מנהלי תיק לקוחות עסקיים, התייצבו ביום שני במעבדות חשמל למחקר ופיתוח, באגף תפ"ט בנשר ובחיפה ובמעבדת חשמל מרכזית באגף הולכה והשנאה בחיפה, ללמוד על שירותי המעבדות.

הבדיקות שמבצעות המעבדות על מתקני חברת החשמל, מוצעות גם ללקוחות עסקיים שלהם מתקני חשמל דומים, עבור תשלום, והדבר מגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות, בד בבד עם הגדלת הכנסות החברה. "הלקוחות שלנו", ציינו מנהלי תיק הלקוח, "אוהבים סל שירותים רחב, הכולל שירותים נילווים בתחום האנרגיה, אשר עונים על כל הצרכים בתחום זה."
מנהלי תיק הלקוח, המהווים כתובת אחת עבור הלקוח בתוך חברת החשמל, התקבלו במעבדות ביום מתוכנן בקפידה, מעניין ופורה. נערך דיאלוג פורה בין המארחים והאורחים, מתוך מטרה להבין מהם השירותים המוצעים ולאילו אוכלוסיות הם מיועדים. הביקור כלל סיורים, הרצאות מקצועיות והדגמות מגוונות. השירותים שמציעות המעבדות ללקוחות הם בתחומים:  איכות החשמל, התייעלות אנרגטית, רעש ורעידות, שדות אלקטרו מגנטיים, הגנה קתודית, הארקות, תרמוגרפיה, הכנסה לניצול ועוד.
בסיום המפגש הודתה רות גרנט-פורת, מנהלת מחלקת לקוחות עסקיים ופיתוח  שווקים באגף השיווק, לרודיקה הידה, מנהלת מעבדת חשמל למחקר ופיתוח ולגיל קורן, מנהל  מעבדת חשמל מרכזית, על הביקור המרתק.

אין תגובות: