יום ראשון, 22 ביוני 2014

באורות רבין שומרים על איכות הסביבה

לראשונה בתחנת הכוח אורות רבין:  מפרידים את הפסולת האורגנית, שומרים על הסביבה ומאירים את המודעות לקיימות

מפרידים אשפה בתחנת הכוח אורות רבין



מטבח תחנת הכוח אורות רבין נחשב לאחד מהמטבחים התעשייתיים הגדולים במשק והוא החל לאחרונה לבצע הפרדת פסולת אורגנית.  קבלן המזון – עידית אירועים ועובדי התחנה עושים את תהליך ההפרדה כשחברת ארץ כרמל וחברת אביב AMCG  , דואגים לליווי מקצועי צמוד לצורך הטמעת תהליכי הפרדת הפסולת במטבח ובחדר האוכל. עיריית חדרה מבצעת את פינוי האשפה האורגנית בנפרד ומעבירה אותה למחזור באתר הקומפוסט "טובלן".

נתן סנדלר, מנהל התחנה, המעודד ותומך בתהליך אמר, כי בהתאם למדיניות הקיימות והאחריות התאגידית אותה מקדמת חברת החשמל, פרויקט זה משתלב עם מיזמים נוספים לשמירה על הסביבה, לצמצום השימוש בחומרי גלם ולהעלאת המודעות הסביבתית ושמירה על סביבה ירוקה בקרב העובדים. 

כאמור, תהליך ההפרדה נעשה בליווי והדרכה ומדי יום נערך סקר אשפה כדי לבחון האם התהליך התבצע כראוי ובאם תוצאותיו הינן על פי המצופה. בהתאם להתקדמות תהליך ההטמעה ניתנות המלצות נוספות לתפעול, הדרכה, פרסום ובקרה.

רפי נגר, מנהל מחלקת משק של התחנה, המנהל את המיזם, מקדם ומסייע בפתרונות תפעוליים ובהתמודדות עם הפרויקט המורכב.  את התהליך מלווים גם אפי כהן, אלה קוטלר ובת-שבע תורג'מן מתחנת הכוח אורות רבין וד"ר מיכל פרלה, מתפ"ט, האחראית על המדיניות הסביבתית של חח"י, המלווה, דוחפת ומתאמת את הצד המקצועי עם התחנה והחברות המלוות אותה.
 
FOOTER HERE

אין תגובות: